Thursday, June 25, 2009



aku nk story psl pngalaman aku kt TASIK BANDING...

perhhh gler best...trip comp aku..

ni pic ms nk g la..


berkobar2 aku nek kapal..


semangat la katakan...

nk g daki gunung, mandi air terjun.. jumpa org asli...

mak aii...semangat gler..
1st at all...ni bwu nk ke tasik banding la....

pastu......

aku ng housemate aku merangkap adik aku....MIMIE....

g la sesama nek bot n nk mendaki nih....







akhirnya kami sume smpai gak kt puncak.....yes...best kot!!!!!


menikmati keindahan alam semulajadi....
sampai agak mengah gak la dorg..
aku jer yg x phm2 bhasa dorg yg keletihan nih...

ader ke patut aku ajk g memanjat pokok plak???isk isk isk,,x patut tul...
trun jer dr situ.....

kami g nek gunung len plak...nk ker air terjun...





akhirnya aku sampai jugak kt tmpat air ter jun nih....

best woooooo.....

sampaikan... kaki aku kne gigit ng PACAT....



habis kaki aku......waaaaaaaaa................
x psl2 aku kehilangan darah...
bukan sekor 2...berpuluh ekor nek badan aku..
hampeh tui pacat nih..
tp, mmg best pengalaman aku...
bler lagik nk bg pacat isap darah aku kan???
hahhahaha...korg x caya,,korg g la TASIK BANDING tue...

2 comments: