Wednesday, July 22, 2009

**Aku Yunk x SiHat**

Adoyai.....aku x tau nk tulis ape yg sebenarnyer...
actually...
aku da 2 mggu demam,batuk, selsema n sewaktu dgnnyer..
da 4 ari aku dok terlantar kt spital..
mula-mula.....
aku di (suspek....H1N1.....)
pastu...
ble da di cek dgn lebih detail...
doc mengesahkan aku (suspek Denggi la plak)...
adoyai...
dengan x semena-mena....
doc dgn senang ati mengambil darah aku utk dijalankn ujian...
sakit la....**cian...aku..da la darah aku mmg x ckup tuk diri aku sndirik... sng2 ati jer dorg nk amk**
aku yg mmg da x tahan skit, biarkan jela doc tuh rembat darah aku wlupn xde la byk smpai 1 belanga kan...
tapi kuantiti darah aku da berkurang la..x gitu...*wink*..hehhehehe
aku yg da mmg x lalu nk mkn,,,jalan pn kne kwn aku papah,,ape lg dgn slumber x dtg bekerja...
MC percuma gitu...
yg aku pelik bin ajaib...
doc ckp aku xde la kne 2 2 pnykit sengal tuh...
cume dia bilang..
aku ni tekanan darah rendah jer..
n
antibody aku x kuat..
sbb tu la skit...
smpai la nih aku x bpe sihat lagik..
2 mggu da kot!!!!!!!!
yg aku takutkan..
aku bwu blik dr Thailand,...jadik lagi la ku gerun...
huhuhuhuhuh
ntah da bpe poloh bijik ubat aku telan..
x mau sihat2 jugak..
nk muntah aku telan ubt spital nih....
dgn ubat di sponsor BOS aku yg pnyayang lagik...
staff ksygn katakn..
hhahaha
baguih betoi bos aku nih....itu la...skunk ni bwu aku msuk ofs...
dgn muka toya aku menatap sume keje2 yg menanti aku....MAK AII...byk gler...
perghhhhh terkunjat aku dibuatnyer,....
xpela..org len wt kang, kalo silap aku yg kne..bek aku wt sndrik...
kay!!
da la..
aku pow x taw nk wtpe..
yg aku tau..
batuk n selsema aku tetap x elok2 gak...
ubat doc bg nih x tau la betoi ke x...
hurmmmmmm...makan jela(wlupn mmg aku ni mls nk mkn)hihihhihi
aku da sihat t, aku g tau korg kay!!